Skórka Dark Masquerade Qi'Tara - Awesomenauts Assemble!
Ostrzeżenie: Nie będziesz w stanie używać tej zawartosci jeżeli nie posiadasz także Qi'Tara. MUSISZ posiadać Qi'Tara by móc używać tej skórki w Awesomenauts Assemble! Ta zawartość odblokuje skórkę dla Qi'Tara w Awesomenauts Assemble! Ta specjalna skórka odblokuje nowe, całkowicie zmienione głosy postaci.