Skórka Claire: Skórzana kurtka (Resident Evil Revelations 2)
Claire Redfield nigdy nie przymyka oka na akty bioterroryzmu. Odblokowuje skórkę Claire „Skórzana kurtka”, która nawiązuje do wyglądu tej postaci w grze Resident Evil Revelations 2.