Skórka Chrisa: Targi broni (Resident Evil 5)
Agent BSAA Chris Redfield jest gotów do akcji! Odblokowuje skórkę Chrisa „Targi broni”, która nawiązuje do wyglądu tej postaci w grze Resident Evil 5.