Skórka Cap'n Vinnie & Seadog Spike - Awesomenauts Assemble!
Ta zawartość odblokuje skórkę dla Vinnie & Spike w Awesomenauts Assemble! Jeżeli nie posiadasz jeszcze tej postaci, zakup tej skórki automatycznie ją odblokuje.