Skórka Bionic Raelynn - Awesomenauts Assemble!
Ta zawartość odblokuje skórkę dla Raelynn w Awesomenauts Assemble! Jeżeli nie posiadasz jeszcze tej postaci, zakup tej skórki automatycznie ją odblokuje.