Skórka Battle Nibbs - Awesomenauts Assemble!
Ostrzeżenie: Nie będziesz w stanie używać tej zawartosci jeżeli nie posiadasz także Nibbs. MUSISZ posiadać Nibbs by móc używać tej skórki w Awesomenauts Assemble! Ta zawartość odblokuje skórkę dla Nibbs w Awesomenauts Assemble! Ta specjalna skórka odblokuje nowe, całkowicie zmienione głosy postaci.