Skórka Ady: W doskonałej formie (The Umbrella Chronicles)
Ada Wong walczy o przetrwanie w Raccoon City. Kilka draśnięć nie zdoła jej powstrzymać. Odblokowuje skórkę Ady „W doskonałej formie”, która nawiązuje do wyglądu tej postaci w grze The Umbrella Chronicles.