Składnica operacyjna
"Kup 10 zestawów operacyjnych, a otrzymasz 5 za darmo! Przyspiesz swoją rozgrywkę i spersonalizuj swój wygląd! Odblokuj 5 losowych kart, w tym wyzwań i umiejętności klasowych; co najmniej 1 to karta personalizacji: emblemat, broń lub postać."