Składnica Kontry
"Kup 10 pakietów Kontry, a otrzymasz 5 za darmo! Przyspiesz swoje postępy dzięki 5 kartom wyzwań Kontry. Karty wyzwań przeznaczone są do trybów wieloosobowych Kontry, w tym trybów przeciwko botom. Kończąc wyzwania, można zdobyć dodatkowe PD lub nagrody w postaci kredytów!"