Skautfold: Shrouded in Sanity
Akcja gry toczy się w 1897 roku w alternatywnej rzeczywistości osadzonej w Anielskim Imperium Brytanii. Twoim zadaniem jest pozbycie się źródła nienaturalnej mgły spowijającej posiadłość Berelai. Odkryj sekrety posiadłości, szukając odpowiedzi wśród okrutnych mieszkańców. którego przyczyną wydaje się być głębsze zrozumienie znikomości znaczenia człowieka w skali kosmosu. Będą atakować bez ostrzeżenia. W walce z tym obłędem pomogą ci laska Iaito oraz broń palna Waltham A9. Aby wyleczyć obrażenia, sięgniesz po mikstury Vitae. Doszło tu do niezwykłych zdarzeń, więc strzeż się, bo gdy w tej nienasyconej i wszechogarniającej mgle zostanie ujawniona prawda, twoje zdrowie psychiczne zostanie wystawione na próbę.