Ship of Fools - Water Garden Duo
Z jezior wynurzyły się nowe postacie znane jako Fools. Do twojej załogi gotowy jest dołączyć duet Wodnego Ogrodu. Mikoi: Hipnotyzuje wszystkich swoimi pięknymi łuskami odgrywającymi kuszącą symfonię. Jego pamiątka rodowa, Efektowny Mikrofon, umożliwia przeładowywanie akcji odbicia w celu wywołania rezonującego wybuchu, który jednak również uszkadza statek. Noh: Dysponuje wąsami, które przypominają ostrza kot-any! Jego pamiątka rodowa, Czarny Pas, pozwala przeładować akcję odbicia w celu wykonania błyskawicznego kroku.