Shining-Gold Super Winner Outfit for Nitro
Dawno temu, gdy był jeszcze młody, Nitro najmował się do pracy w charakterze „silnorękiego”. Jednym ze zleconych mu zadań był udział w lokalnej lidze zapaśniczej. Podczas najważniejszej ze swoich ówczesnych walk przez przypadek ściągnął z twarzy oponenta maskę, którą zaraz zwędził jakiś złodziejaszek. Nitro natychmiast przerwał walkę i zapowiedział, że będzie ją kontynuował dopiero, gdy maska zostanie zwrócona. A po chwili sobie poszedł i nigdy już nie wrócił. Niektórzy mówią, że nadal szuka tej maski, by móc dokończyć legendarne starcie.