Sherlock Holmes The Awakened – Wydanie deluxe
Wydanie deluxe zawiera: - Sherlock Holmes The Awakened - Paczka dodatkowych zadań "Wyszeptane sny" Rzuć się w wir obłędnej przygody w duchu opowieści Lovecrafta, odtworzonej w duchu nowoczesnych rozwiązań graficznych oraz elementów rozgrywki. Stań się Sherlockiem Holmesem, którego los rzuca w samo serce plugawej mitologii Cthulhu, zmuszając go do zbadania serii tajemniczych zaginięć na terenie Europy oraz Stanów Zjednoczonych. Crossover, w którym Sherlock Holmes mierzy się z obłędem w wydaniu Lovecrafta, The Awakened (Przebudzony) to opowieść o serii tajemniczych zaginięć, rzekomo mających związek z mrocznym kultem który oddaje cześć starożytnemu bogowi. Niezależnie od tego, jaki jest ich plan, musisz ich zatrzymać... albo ponieść nieopisane konsekwencje swej opieszałości. Po raz pierwszy w swoim życiu, Sherlock naprawdę się czegoś boi. Człowiek który kieruje się rozumem i zdrowym rozsądkiem musi stawić czoło istocie zaprzeczającej wszelkim prawom logiki. Odkrycie to całkowicie niszczy znane Sherlockowi ramy rzeczywistości. Pogoń za prawdą prowadzi go na granicę obłędu. To jedyna historia, której Watson nigdy nie ośmieli się opublikować. Akcja rozgrywa się w roku 1882. Przebudzony odkrywa karty historii w której współlokatorzy, Sherlock i John, stają się najsłynniejszym duetem od rozwiązywania spraw rzekomo niemożliwych. Kluczowe elementy - Odkryj i zbadaj mitologię Cthulhu autorstwa H.P. Lovecrafta i zmierz się z przedwiecznymi monstrami, wykraczającymi poza granice ludzkiego pojmowania - Walcz z otaczającym cię obłędem w pogoni za odpowiedziami na pytania, których nie można wyjaśnić w racjonalny sposób. - Pozwól wskazówkom poprowadzić cię przez słynną Baker Street w Londynie, przerażający oddział psychiatryczny w Szwajcarii, niebezpieczne bagna Luizjany i inne lokacje - Wymyślona na nowo wersja tytułu z 2008, zbudowanego od podstaw w Unreal Engine. The Awakened (Przebudzony) może pochwalić się nowoczesną grafiką oraz animacjami, rozszerzoną fabułą, wieloma zadaniami pobocznymi oraz nowymi elementami rozgrywki, na przykład mechaniką obłędu.