Shang Tsung z zestawu Kombat
Czarnoksiężnik dusz i niegdysiejszy gospodarz turnieju Mortal Kombat. Shang Tsung narodził się w Ziemskim Wymiarze, a do Pozaświata zaprowadziło go bezkompromisowe dążenie do zdobycia magicznej potęgi. To tam Shao Kahn zaoferował mu mroczną moc, której żaden czarnoksiężnik Ziemskiego Wymiaru nie mógł mu zapewnić. W zamian za przepełnioną czystym złem moc Shang Tsung przyrzekł Shao Kahnowi wierność po wsze czasy. Bynajmniej, nie jest on jego uniżonym sługą. Marzy mu się dzień, gdy dzięki magii jego siła przewyższy potęgę Shao Kahna i zapłaci każdą cenę, by to się ziściło. Zawiera stroje „grabieżca dusz” oraz „wielki mistrz turnieju”.