Shadow of the Tomb Raider – Ubiór Bojowy Sinchi Chiqi
Zdobądź Ubiór Bojowy Sinchi Chiqi do wykorzystania w grze Shadow of the Tomb Raider. Strój ten pozwala tworzyć dodatkową amunicję, a jego wszechstronne płytki zmniejszają obrażenia od pocisków.