Shadow of the Tomb Raider – strój: Mamidło
Zdobądź strój Mamidło do wykorzystania w grze Shadow of the Tomb Raider. Wbudowane weń płytki i podkładki wygłuszają charakterystyczne dźwięki istoty ludzkiej.