Shadow of the Tomb Raider – „Serce Węża”
Zmierz się z konsekwencjami nieudanego powstania! Aby ocalić życie rebeliantów, Lara Croft musi przemierzyć zdradzieckie korytarze zupełnie nowego grobowca wyzwań, przeniknąć do wrogich koszar i stawić czoła przeciwnikom w ich górskiej kryjówce. „Serce Węża” zawiera nowe opcje personalizacji dzięki strojowi „Smocze Łuski”, broni „Ukąszenie Węża” oraz umiejętności „Boski Dar”, która pozwala Larze zdobywać więcej monet z ciał pokonanych wrogów.