Shadow of the Tomb Raider – „Serce Węża” – dodatek
Zmierz się z konsekwencjami nieudanego powstania! Aby ocalić życie rebeliantów, Lara Croft musi przemierzyć zdradzieckie korytarze zupełnie nowego grobowca wyzwań, przeniknąć do wrogich koszar i stawić czoła przeciwnikom w ich górskiej kryjówce.