Shadow of the Tomb Raider – Kuźnia
Przedrzyj się przez zalaną lawą kuźnię upadłych bogów i odkryj sekrety Kuwak Yaku. Rozpraw się z nowym grobowcem wyzwań dostępnym do gry jedno- lub wieloosobowej, żeby zdobyć nową umiejętność (Grenadier), nowy strój (Mamidło) i broń (Umbrage 3-80). Larze przyjdzie poznawać szczegóły spuścizny przyjaciółki i mierzyć się z zagrożeniem, które dawno powinien pochłonąć ogień.