Shadow of the Tomb Raider – Kuźnia Przeznaczenia
Przedrzyj się przez zalaną lawą kuźnię upadłych bogów, nowy grobowiec wyzwań dostępny do gry jedno- lub wieloosobowej, i odkryj sekrety Kuwak Yaku. Larze przyjdzie poznawać szczegóły spuścizny przyjaciółki i mierzyć się z zagrożeniem, które dawno powinien pochłonąć ogień.