Shadow of the Tomb Raider – Dodatek „Koszmar”
Poznaj tajemnicę, której Uchu nie zdradził nikomu innemu! W celu pozyskania potężnej i tajemniczej broni Lara Croft musi zmierzyć się z zupełnie nowym grobowcem wyzwań, walczyć z wrogami przypominającymi już jej znanych przeciwników, ale zachowującymi się zupełnie inaczej, oraz stawić czoło największemu zagrożeniu: sobie samej.