Shadow of the Tomb Raider – dodatek „Filar”
Odkryj prawdę kryjącą się za legendą o apokalipsie Majów! W celu odzyskania prastarego skarbu Lara Croft musi zmierzyć się ze zdradliwymi burzami nowego grobowca wyzwań oraz z siepaczami Trójcy.