Shadow of the Tomb Raider – broń: Umbrage 3-80
Zdobądź karabin Umbrage 3-80 do wykorzystania w grze Shadow of the Tomb Raider. Ta wytłumiona broń pozwala na śmiertelne zatruwanie wrogów ołowiem w sposób niedostrzegalny dla ich pobliskich sojuszników.