Shadow of the Tomb Raider – broń: Łuk Zaprzysiężonej
Zdobądź Łuk Zaprzysiężonej do wykorzystania w grze Shadow of the Tomb Raider. Broń ta jest w stanie wytrzymać silniejszy naciąg cięciwy, dzięki czemu zadaje większe obrażenia opancerzonym wrogom.