Set of Akenash
Przeżyj jeszcze więcej w grze Styx: Shards of Darkness! Dodatek Akenash Set DLC udostępnia legendarne szaty i sztylet z Akenash. Szaty z Akenash - Niepowtarzalny, klasyczny ubiór z pierwszej wyprawy Styxa! Dzięki niemu każdy klon goblina będzie istnieć nieco dłużej, nim zniknie. Sztylet z Akenash - Pierwszy sztylet Styxa. Stary, ale solidny. Pokryte rdzą ostrze, będące towarzyszem wielu długich, znojnych marszów, podczas zajadłych walk wchłonęło najróżniejsze, zabójcze kwasy. Ofiara raniona tym sztyletem ulegnie natychmiastowej dezintegracji.