Sébastien Loeb Rally EVO - Rallycross Pack
Nowy tor rallycrossowy, 2 samochody w oryginalnych barwach i 7 zawodów w trybie kariery! Nowy pakiet DLC Rallycross Pack pozwoli ci zaszaleć na torze Hell, jednej z najbardziej ekscytujących tras rallycrossu na świecie. Skorzystaj z dwóch nowych samochodów, zawartych w pakiecie, Hyundaia Veloster Turbo i Forda Focusa RS09, i rozegraj 7 zawodów w trybie kariery, dostępnych w kategorii ""New Era"" w serii Rallycross World Tour. Na co czekasz? Pobierz DLC i przejdź do świata prawdziwych rajdów!