Season Two – Stage One Liveries
Malowanie „Sezon 2 – odcinek 1”. Pakiet Sezonu 2 wprowadza do DiRT Rally 2.0 malowania z naturalnymi, geometrycznymi wzorami, dla których inspiracją były piękne krajobrazy z tras rajdowych. Wzór będzie dostępny dla pięciu samochodów w grze.