SD GUNDAM BATTLE ALLIANCE Unit Limit Break Materials Pack 1
Dodatek za zakup przepustki sezonowej: Limit Break Materials Pack 1. Możesz zdobyć materiały Limit Break pierwszego poziomu, aby jeszcze bardziej wzmocnić swoje jednostki.