SD GUNDAM BATTLE ALLIANCE Early Unlock: Musha Gundam
Wczesne odblokowanie: Musha Gundam * Jednostkę Musha Gundam można też zdobyć, zaliczając postępy w grze. Wczesne odblokowanie pozwala używać jednostki od początku gry.