Ścieżka dźwiękowa w stylu lat 80.
Wybierz się w podróż w czasie do ery WIELKICH fryzur, kiedy to lakier do włosów zużywano litrami, a poduszki w marynarkach były tak wielkie, że można było posadzić na nich lodowego trolla! To właśnie ścieżka w stylu lat. 80 – połączenie synthpopu, energicznych perkusji, gitar i mocnego rocka!