Ścieżka dźwiękowa dubstep
Wyciągnij Bros z rockowych okowów i zabierz ich na nową, elektroniczną przygodę w akompaniamencie dubstepowej ścieżki dźwiękowej. Przed wybraniem się do Rökheimu w poszukiwaniu dobrego elektro możesz wybrać, czy wolisz brzmienie ambientowe czy też coś bardziej żywego.