Santa Danger ATV Pack
Przygotuj się na wizytę Santa Danger, najnowszej, mikołajowej postaci do przeboju wśród gier, edycji specjalnej Joe Danger!Do tego dorzucamy nowiutkiego Quada, którego elastyczne zawieszenie umożliwia całkiem nową gamę popisów kaskaderskich!Kaskaderski Mikołaj ma w sobie tyle świątecznej werwy, że bez problemu zdobędzie najwyższe wyniki! Całkiem nowe sztuczki, jak „Zimowy cud” czy też „Huragan ho-ho-ho”, pozwalają radosnemu kaskaderowi zdobywać specjalne prezenty świąteczne na wszystkich mapach. A święta w tym roku będą całe białe – odblokowując Śniętego Mikołaja, otrzymasz także obfite opady całkiem nowych efektów śniegu!Edycja specjalna to niezrównana wersja wielokrotnie nagradzanej gry Joe Danger – tylko na konsole Xbox 360!