SAND LAND - Enemy Decal Set
Spersonalizuj pojazdy specjalnymi naklejkami. Naklejki można nałożyć na wszystkie personalizowane pojazdy. *Personalizacja naklejek będzie dostępna po odblokowaniu sklepu z farbami w Spino.