Samochód sportowy z wyrzutniami rakiet
Bardziej wyrafinowany wojskowy z radością zasiądzie za kierownicą sportowego samochodu Kerner Serpente R12 z wyrzutniami precyzyjnych pocisków elegancko wkomponowanymi w maskę.