Sam & Max Ratowanie Świata + Pakiet Poza czasem i przestrzenią
Sam to mierzący sześć stóp psi detektyw, który ma nosa do sprawiedliwości. Max jest hiperkinetycznym królikiem, który uwielbia chaos. Razem tworzą Niezależną Policję – niepoważny duet komediowy, którego ezoteryczny styl walki z przestępczością bawi fanów komiksów i gier wideo od ponad trzydziestu lat. Miedzy rokiem 2006 a 2010, Sam i Max wystąpili w podzielonej na odcinki przygodowej serii stworzonej przez Telltale Games. Teraz możesz zagrać w dwa pierwsze sezony (w sumie jedenaście odcinków!) w odświeżonej wersji, która została starannie zaktualizowana o wspaniałą grafikę HD, lepsze oświetlenie, synchronizację ruchu ust, dopracowane zdjęcia, udoskonalony dźwięk i kilka zupełnie nowych utworów muzycznych, odegranych na żywo przez muzyków jazzowych. SAM I MAX RATUJĄ ŚWIAT To zwykły dzień w biurze, dopóki Komisarz nie zadzwoni z niepokojącym doniesieniem: byłe dziecięce gwiazdy sieją zamęt na ulicach! Co z pozoru wydaje się łatwą do rozwiązania sprawą i aktem głupiego wandalizmu szybko przeradza się w prawdziwy spisek, a Sam i Max znajdują w stanie tajemniczej hipnozy jednego chuligana za drugim. (Można to poznać po kręcących się spiralnie oczach.) Kto stoi za tym przestępstwem i jaki jest jego złowieszczy plan? Aby rozgryźć tę sprawę będzie potrzeby detektywistyczny nos Sama i brak sumienia Maxa, pełen asortyment znalezionych przedmiotów i niewielka pomoc Sybilli Pandemii, Bosko i Jurka Dwa Zęby. Od ulicy Sama i Maxa, poprzez trawnik Białego Domu i wnętrze Internetu, aż na księżyc: ta zagmatwana sprawa staje się dziwniejsza i śmieszniejsza w miarę, jak postępuje. SAM I MAX POZA CZASEM I PRZESTRZENIĄ Niezależni Policjanci znów walczą z przestępczością w ostatecznym starciu ze Świętym Mikołajem, próbie poskromienia gigantycznego wulkanu i pojedynkiem z pretensjonalnym wampirem pochodzącym z Europy... a potem robi się jeszcze dziwniej. Czy paranoiczny sklepikarz Bosko coś zwietrzył, wspominając o wielkim spisku? Czy właścicielka baru Śmierdziuszek ukrywa prawdę o tym, co stało się z jej dziadkiem? (również o imieniu Śmierdziuszek) Czy niefrasobliwa sąsiadka Sybilla Pandemia znajdzie kiedyś prawdziwą miłość? Czy ktoś powiedział... URODZINY?! Zombie będą tańczyć. Mariachi będą śpiewać. Gigantyczny robot bojowy zaśmieci ulice. A kiedy życie ich przyjaciół będzie zagrożone, Sam i Max zaryzykują swoje dusze, by wszystko naprawić.