Saints Row IV Season Pass
Weź wszystko, co Saints Row IV ma do zaoferowania (nie mów innym pakietom, że tak powiedzieliśmy). Zawartość Season Pass to dwa dodatkowe pakiety misji oraz niezrównana broń z arsenału obcych: Rectifier.