Safari Sadist Skin Pack
Bądź myśliwym, a nie zwierzyną! Pakiet DLC „Sadysta na safari” zawiera trzy myśliwskie skórki broni kompatybilne ze wszystkimi modelami w grze. Idealny dla snajperów, którzy lubią atakować z ukrycia. Wymaga podstawowej wersji gry Sniper Ghost Warrior Contracts 2.