Sacred Citadel - Jungle Hunt
Bitwa została wygrana, ale wojna trwa! Matka, przywódczyni złych Grimmoków, uciekła z wykradzionym Serafiom artefaktem i zaszyła się w dżunglach Ankarii. Schwytaj matkę Grimmoków i odzyskaj jej cenną zdobycz. Ponownie zbierz ekipę, połącz umiejętności znajomych i odkryj pasjonujący nowy rozdział historii Sacred Citadel. Ciesz się nową planszą oraz trzema ekscytującymi dodatkowymi poziomami.