Ruka/Misaki/Choshiro-Exclusive Accessory (Spirit Stone Flashlight Hat & Fox Mask)
Zestaw 4 akcesoriów dla postaci: Ruka/Misaki/Choshiro Nagroda za zamówienie przedpremierowe W skład zestawu wchodzą akcesoria, z których mogą korzystać postacie. Zawiera następujące elementy: -Ruka/Misaki/Choshiro: „Spirit Stone Flashlight Hat” -Ruka: „Fox Mask (White & Red)” – ekskluzywne akcesorium -Misaki: „Fox Mask (Black & Red)” – ekskluzywne akcesorium -Choshiro: „Fox Mask (Black & Blue)” – ekskluzywne akcesorium Uwaga: zawartość dodatkowa może być w przyszłości dostępna w sprzedaży.