Ruka Exclusive Costume "Marie Rose Outfit"
Ruka może się przebrać w strój Marie Rose Nagroda za wcześniejszy zakup Ruka może się przebrać w strój Marie Rose z serii DEAD OR ALIVE. Strój jest dostępny w grze. Uwaga: zawartość dodatkowa może być w przyszłości dostępna w sprzedaży.