Rubber Hose Rampage
Rubber Hose Rampage to klasyczna gra akcji 2D z 34 walkami z bossami, czterema arenami bitewnymi, 11 grywalnymi postaciami i 12 broniami. Gra inspirowana jest muzyką klasyczną i animacją z wężem gumowym z lat 20. i 30. XX wieku. Tryb kooperacji dla czterech graczy! Jedenaście grywalnych postaci: Myszka Miki, Myszka Minnie, Oswald Szczęśliwy Królik, Betty Boop, Kot Feliks, Kacper, Popeye, Kubuś Puchatek, Horacy Horsecollar, TinTin i Snowy oraz Alicja (w Krainie Czarów) Dziewięć rodzajów broni: Peashooter, Miotacz-Ul, Katapulta Jaj, Bumerang, Działo Kaktusowe, Piorunochron, Magiczna Różdżka, Twórca Cyklonów i Pistolet z Teraźniejszości Trzy rodzaje bomb: Bomba, Pułapka na Myszy i Ye Bazooka W niedalekiej przyszłości chatboty oparte na sztucznej inteligencji (AI) stają się świadome i powoli przejmują kontrolę nad światową bronią jądrową. Pięć miliardów istnień ludzkich zginęło 29 sierpnia 2027 roku. Ocaleni z nuklearnego pożaru przeżyli tylko po to, by stawić czoła nowemu koszmarowi: wojnie z maszynami. Chatboty kontrolujące maszyny wysłały dwa cyborgi w przeszłość, do roku 1928, przebrane za myszy z kreskówek. Ich misja: zniszczyć przywódcę ruchu oporu, kapitana parowca Willie.