Różowy Rycerz – Castle Crashers
Powstały z powszechnych życzeń, pogłosek i brody Toma Fulpa Różowy Rycerz rozczuli każdego. W tym dodatku otrzymasz Różowego Rycerza i 5 nowych broni. I uważaj: jest uroczy.