Rossi Ford Focus Rally Car 2009
Dodaj do swojego garażu Forda Focusa, którym Valentino Rossi jeździł podczas 2009 Monza Rally Show, i tak jak on, ścigaj się na torze, by wygrać! Możesz też pobrać 11 nowych malowań do swojego Focusa, których możesz użyć wraz z kierowcami z Academy.