Roguebook - Heroes Skins Pack Xbox One
Przemierzaj z klasą świat Roguebook dzięki tym 4 specjalnym strojom. Zestaw zawiera po jednym alternatywnym stroju dla Sharry, Sorocco, Seifera oraz Aurory.