Rock of Ages 2: Classic Pack
Wracamy do akcji! Classic Pack zawiera powrót głazu Smiley oraz awataru w grze Sisyphus wraz z 3 nowymi banerami do ozdobienia Twojego pola bitwy oraz jednostek.