Rise of the Tomb Raider - subskrypcja serii
Subskrypcja serii Rise of the Tomb Raider została poszerzona o zupełnie nową zawartość. Odkryj zakamarki posiadłości rodziny Croft i w nowym dodatku fabularnym „Więzy krwi”, a potem obroń ją przed inwazją zombie w „Koszmarze Lary”. Przetrwaj ekstremalne warunki ze znajomym w nowym kooperacyjnym trybie wytrzymałości online i zmierz się z nowym poziomem trudności – „Supertwardziel”. Dodatkowo otrzymasz nowy strój i broń inspirowane grą Tomb Raider III oraz pięć klasycznych skórek Lary. Dotychczasowa zawartość dodatkowa obejmuje dodatek Baba Yaga: Świątynia wiedźmy, w którym odkryjesz nowy grobowiec kryjący w sobie starożytne zło, oraz dodatek Przebudzenie zimnej ciemności, w którym zmierzysz się z falami zainfekowanych drapieżników. Ten kompletny zbiór zawartości dodatkowej do wielokrotnie nagradzanej gry Rise of the Tomb Raider zawiera również 12 strojów, 7 broni, 35 kart wyprawy i wiele więcej.