Zestaw „Producenci europejscy” zawiera 76 części zamiennych, a także malowania i kombinezony kierowcy, które będą sukcesywnie dodawane do magazynu, umożliwiając ulepszanie motocykli Aprilia, BMW, Ducati i MV Agusta. - Aprilia: 1 kombinezon kierowcy + 10 części wyścigowych do motocykla RSV4 1100 Factory 2020 - BMW: 1 kombinezon wyścigowy + 10 części wyścigowych do motocykla M 1000 RR 2021 - Ducati: 1 kombinezon wyścigowy, 1 malowanie Black + 10 części wyścigowych do motocykla Panigale V4 R 2020 - MV Agusta: Malowanie F4 Claudio 2018 + 10 części wyścigowych do motocykla F4 RC 2019 Zestaw elementów zawiera również 16 przednich i 16 tylnych opon Pirelli, a także 4 zaciski przednich hamulców Brembo Stylema do zamontowania we wszystkich czterech europejskich motocyklach.