Rozpocznij swoją karierę, mając do dyspozycji 10 punktów drużyny oraz 50 000 kredytów na zakup części zamiennych i wyposażenia kierowcy. Wykorzystaj punkty drużyny do budowy struktury zespołu, ulepszenia centrum badań i rozwoju oraz poprawy zarządzania ekipą.