„Bahrain International Circuit”, znany również pod nazwą „Sakhir International Circuit”, to ultranowoczesny tor wyścigowy, na którym odbywają się zawody najważniejszych serii sportów motorowych. Słynie z sekwencji kilku krótkich prostych oraz wolnych zakrętów, a długość pętli wynosi 5,412 km. Bardziej od czystej prędkości liczy się tutaj precyzja podczas wchodzenia w zakręty oraz umiejętność płynnej zmiany tempa jazdy.