RIDE 5 - Free Pack 04
Zawartość pakietu RIDE 5 - Free Pack 04: - Aprilia RSV 1000 R (2009) - Honda VTR1000 SP-2 (2006) Wprost ze świata wyścigów SBK wjeżdża Honda VTR1000 SP-2 z 6000 obr./min i niesamowitymi osiągami! Aprilia RSV 1000 R to przede wszystkim balans: szerszy kąt skrętu, stabilna rama i cieńsze panele boczne ułatwiają motocyklistom manewrowanie.